Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com
Daha Fazla Etkinlik

88 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Süleyman Engin Akhan doktorumun adı.. tüm sürecimi beraber atlattık ve hala doktorum kendisi. Muayene ücretleri biraz masraflı ama o dönemki psikolojik buhranlarımı, korkularımı en ince detayıyla ve özeniyle sayesinde atlattım. Kesinlikle öneririm 🍀 çok geçmiş olsun şimdiden, pes etmeyin korkmayın, sadece yapmanız gerekenleri ihmal etmeyin ve yapın
  2. Cevapla
    Evet yaptırmıştım, yalnızca Tip-6 çıktı. Senin tiplendirmen nasıl? Bir de hangi doktora gidiyorsun, İstanbul veya İzmir’deyse ben de gidebilirm

    15 günde 1 gitmenin sebebi sürekli yeni siğil çıkarman mı? En yakın zamanda kurtulucaz umarım bu illetten
  3. Cevapla
    Çok teşekkürler değerli yorumların için Son bir verrutol’e şans verip o da çare olmazsa Kriyo yaptırıcam. Cesaretlendirdiğin için ayrıca teşekkür ederim
  4. Cevapla
    Derya selam, tavsiyelerin için çok teşekkürler Kriyo’dan sonra sende iz kaldı mı? Koter gibi yara oluyor mu ortada yorumlarını almak isterim
  5. İstanbulda o sanırım bana cok uzak gidemem malesef
  6. Cevapla
    bu arada süleyman akhan çok öneriliyor, ben de ona gitmeyı dusundum
  7. Cevapla
    doktorumla sadece sigilleri yakıyor smear takibi yapıyoruz, ama bende daha iyi bi doktor arayisindayım. hpv alanında uzman olan bir doktor iyi olurdu
  8. Onu doktoruna mutlaka göster lekeler hakkında yorum yapacaktır doktorundan memnun musun bu arada bende doktor arayışındayım canım tavsiye eder misin. Vın evreleri hakkında hiç bilgim yok ama kişiden kişiye degişiyor bir sürü faktör etkileyebiliyor.
  9. Cevapla
    peki vının evreleri hızlı ilerler mi ? biliyo musunuz?
  10. Cevapla
    evet benim koterden önce vardı. koterle yeni izler oluştu, bu nedenle o leke arttı mı karar veremedim. dış dudağımda vardı koterden önce.
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 88
Deryaa Hakkinda

Temel Bilgiler

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
159
Günlük Ortalama Mesajlar
0.45
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
88
En yeni mesaj
15.Eylül.2021 03:08
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
17.Ekim.2021 11:58
Üyelik tarihi
02.Kasım.2020
Tavsiye Puanı
0

4 Arkadaşlar

  1. ahmet ahmet isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Özel Üye

    ahmet
  2. Arya Arya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Administrator

    Arya
  3. bunny bunny isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    bunny
  4. fendolus fendolus isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    fendolus
Arkadaşlar gösterme 1 to 4 of 4