Gardasil aşısının iki dozunu tam zamanında vuruldum ama 3. Dozu vurulamadım ve yapmam gereken tarih geçti vurulsam bi sıkıntı olur mu
Gardasil aşısının iki dozunu tam zamanında vuruldum ama 3. Dozu vurulamadım ve yapmam gereken tarih geçti vurulsam bi sıkıntı olur mu