Alıntı Kalibresizİbrik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dayı sen de semptom yoksa bu kadar kafaya takma bence bak ben geçtiğimiz cuma kriyo oldum bugün kendim flashle bakarken mikro siğil gördüm doktorlar umursamıyor maalesef o kadar detaylı bakmıyor, sen bizim gibi ayda bir siğil çıkarsan kafayı sıyırırsın heralde, testlerin negatif siğilin de yoksa kafana takma, çıkarsa düşünürsün bunları.
https://hizliresim.com/sfv1r4q


benim bu lezyonlar sünnet çizgisinde sürüntü falan alındı negatif geldi ama kafam karışık önceden bunları siğil diye kriyo asitli krem çok kullandım ama bu halde kaldılar çıkıntılı sertlik ele geliyor.Seninde mi böyle yoksa bunlar yoğun kriyo asit krem cilde verdiği tepkimi