-
Admin
Selamlar Nikki, herkes denemekte özgür. Ben de ne kaybederim ki diye aldım bundan neredeyse 10 yıl önce, ve ahcc sayesinde negatif oldum. Dedigin gibi mi bilmiyorum dr judith smith bu araştırmayı sürdürdü. Biri tarafından finansal olarak araştırmanın karşılanması mı önemli yoksa sonuç mu? Çünkü sonuç olarak denekler 6-9 ayın sonunda büyük cogunluğu negatif oldu. Burda amacım sana karşıt görüş oluşturmak değil bu arada ama şu tarafından finansal olarak karşılandı diyince sanki onlar yalan bi şey çıkarmışlar gibi bi algı yaratmış oluyorsun. Finansal olarak kim tarafından karşılanırsa karşılansın, bilimsel testlerde gerçekten denekler hpv negatif oldu. Yine de herkesin kendi bileceği iş, ben aldım negatif oldum yoluma bakıyorum 8 senedir, durumu olan denediğinde bir şey kaybetmez, evet pahalı bi takviye olduguna katılıyorum bu arada ben alırken de çok pahalıydı.
Yetkileriniz
- Konu Acma Yetkiniz Yok
- Cevap Yazma Yetkiniz Yok
- Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
- Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
-
Forum Kuralları