-
Cevap: Erkek Hasta Kadın Doktor/ Kadın Hasta Erkek Doktor
Insan hasta olduğunda inanin buna bakmak diye birşey düşünmüyor önemli olan doktorun seni anlaması ve ilgilenmesi kendinle uyumlu görmediğin doktoru mutlaka değiştirebilmelisin,sorularina yanit alabilmelisin yoksa kadın erkegı farketmiyor..sonucta hasta ve doktor ilişkisi..ama tabiki mesela bir arkadaşınız size kadın doktorun iyi bir tedavisi olduğunu tavsiye etmiştir o zaman dinlemekde yarar var..nacizane görüşüm.
Yetkileriniz
- Konu Acma Yetkiniz Yok
- Cevap Yazma Yetkiniz Yok
- Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
- Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
-
Forum Kuralları