Merhaba yeni gördüm mesajınızı tabi benimde biriyle konuşmaya ihtiyacım var umarım siz hızlı görürsünüz mesajımı
Merhaba, özelden konusabilir miyiz aynı seyleri yaşıyoruz cunku bende gebelik düşünüyorum ve cın1 sürecindeyim