kardeşim haklsın siğil gördüğün bildiğin için birebir az çok tahmin edersin dedim.4 senedir bende hiçbirşey yok gerçi öncesinde hiçbirşey yoktu siğil diye gördüğüm 3 tane ayrı lab test oldum negatif geldi.sen o görselleri paylaştıktan sonra ni inceleyim dedim zoom yaparak bunu görünce teredütte girdim ondan sordum yoksa haklsın.kıl kökü falan benziyor diyorlar ama senşnde yorumunu merak ettim diye sordum
yüzde olarak sen nefersin siğil olup olmamaya
bi doktor ep attım kıl kökü dedi rahat ol .Sana da bi göstereyim dedim .son görsel biraz daha net .pütürlü deyince elimi sürdüğümde hissetmiyorum
Pütürlü değilse siğil olmama ihtimali yüksek ama doktorun bakması lazım hocam burdan ne desek yalan olur.
https://hizliresim.com/8s05xom
pütürlü değil görüntüdeki gibi
Net görünmüyor ya ama üstü pütürlü gibi mi ?
https://hizliresim.com/gzej95n https://hizliresim.com/psj5r7y kardeşim dün gece traş makinesiyle traş ederken telefon zoomla bakayım dedim bu lezgon gördüm zoom yaparak çektim.Bu siğilmi sence .
baktım şimdi %99 siğil değil bunlar bence.
kardeşim forumda attığım görsellere bi baksana kusura bakma sende var tecrübe sahibisin az çok anlarsın diye atıyorum