asrr Ve Kalibresizİbrik Arasında Konuşma Yapılıyor

10 Ziyaretci Mesajı

  1. kardeşim haklsın siğil gördüğün bildiğin için birebir az çok tahmin edersin dedim.4 senedir bende hiçbirşey yok gerçi öncesinde hiçbirşey yoktu siğil diye gördüğüm 3 tane ayrı lab test oldum negatif geldi.sen o görselleri paylaştıktan sonra ni inceleyim dedim zoom yaparak bunu görünce teredütte girdim ondan sordum yoksa haklsın.kıl kökü falan benziyor diyorlar ama senşnde yorumunu merak ettim diye sordum
  2. yüzde olarak sen nefersin siğil olup olmamaya
  3. bi doktor ep attım kıl kökü dedi rahat ol .Sana da bi göstereyim dedim .son görsel biraz daha net .pütürlü deyince elimi sürdüğümde hissetmiyorum
  4. Pütürlü değilse siğil olmama ihtimali yüksek ama doktorun bakması lazım hocam burdan ne desek yalan olur.
  5. pütürlü değil görüntüdeki gibi
  6. Net görünmüyor ya ama üstü pütürlü gibi mi ?
  7. https://hizliresim.com/gzej95n https://hizliresim.com/psj5r7y


    kardeşim dün gece traş makinesiyle traş ederken telefon zoomla bakayım dedim bu lezgon gördüm zoom yaparak çektim.Bu siğilmi sence .
  8. baktım şimdi %99 siğil değil bunlar bence.
  9. kardeşim forumda attığım görsellere bi baksana kusura bakma sende var tecrübe sahibisin az çok anlarsın diye atıyorum
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 10