Daha Fazla Etkinlik

12 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Meraba epilasyon olarak ne yapiyosunuz bu surecte. Lazer jilet vs.?
  2. Cevapla
    Merhaba negatif oldunuz mu
  3. Cevapla
    Merhaba siğil benzemiyor demişsin benim için mi öbür arkadaş icinmi dedin
  4. Cevapla
    nasılsın? sende son durumlar nasıl? bir kaç yazına rastlamıştım arkadaş olmak istediğim için ekledim. umarım güzel gelişmeler yaşarız
  5. Cevapla
    merhabaa
  6. Cevapla
    evet ben de nefret etmeye başladım sigaradan zaten 6 aydır astımla grip salgınıyla uğraşıyorum bağışıklığı çok düştü sigarayı her trülü bırakıcam sadece el alışkanlığı gitsin diye e sigara kullanıyorum çok az onu da bitince atıcam çıkarıcam tamamen hayatımdan
  7. ben de 8 yıldır içiyodum zorlandım biraz bırkaırken ama içtiğim sigardan zevk alamadıgım için cünkü vicdan azabı çekiyodum ve bıraktım 3 ay oluyo.
    içme zaten zevk alabiliyo musun içerken hastalık geliyo her içişinde aklına, tadı tuzu kaçıyo her şeyin. Böyle içceğime hiç içmem daha iyi. negatif sonucu aldıktan sonra yine başlarsın en azından bu bi süreç cidden cok etkilemiş ilerlemesini hücrelerin. mesela benim 2 senedir aktif cinsel hayatım vardı buna ragmen cin 3 yapmıs hadi 2 sene önce kaptık desek 2 senede cin 3 wtf?? daha 23üm atlatamamış bağışıklığım sigara yüzünden yani ciddi bi risk faktörü
  8. Cevapla
    haklısın umarım ahcc de işe yarar ben de sipariş verdim başlıcam hemen sigarayı bırakmam lazım tabi çok zor 10 yıldır içiyorum ve şu depresif halimde daha çok içesim geliyor kafayı yicem
  9. Cevapla
    sizlerle karşılaştığım çok mutluyum çünkü birbirimizden başka kimsemiz yok kötüyken öevrene ailene iyiyim demek çok zorluyor birbirimizi bizden başkası anlayamaz ve o yüzden artık yalnız hissetmiyorum hep birlikte üstesinden gelicez inanmak istiyorum buna hepimiz için her dakika dua ediyorum Allah şifa versin.
  10. Cevapla
    o kadar haklısın ki yazdıklarında. sadece hayatım boyunca acaba endişesiyle mi yaşıcam düşüncesi var ben de. evet doktor da bana aynısını dedi vücut atıyor kendi kendine dedi üstelik düzensiz kötü alışkanlıklarını bırakacagın sağlıklı bir hayatın olucak ölmeyecek daha sağlıklı kontrol altında yaşayacaksın dedi. aslında iyi bir şey ama keşke hasta olmadan önce yapabilseydim bunu hatalarımdan ders çıkarmaya çalışıyorum kendime çok kzııyorum korktugum hep başıma geldi yine geldi ama olan oldu önümüze bakmamız gerek zor bir süreç ama geçecek normal günlük yaşantımda unutuyorum teknkalınca düşünmekten kafayı yiyiorum doktor stresten uzak duracaksın dese de nasıl alışıcaz bilmiyorum ama mecbur alışıcaz
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 12
Cilekkiz Hakkinda

Temel Bilgiler

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
220
Günlük Ortalama Mesajlar
0.45
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
12
En yeni mesaj
04-04-24 01:04
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
Bugün 12:05
Üyelik tarihi
17-01-23
Tavsiye Puanı
0

10 Arkadaşlar

  1. ArananADAM 
    Durum
    Offline

    Tecrübeli Üye

    ArananADAM
  2. Arya 
    Durum
    Offline

    Admin

    Arya
  3. ateykan0 
    Durum
    Offline

    Yeni Üye

    ateykan0
  4. Balımsı 
    Durum
    Offline

    Tecrübeli Üye

    Balımsı
  5. Carpediemmm 
    Durum
    Offline

    Kıdemli Üye

    Carpediemmm
  6. Dytbuse 
    Durum
    Offline

    Tecrübeli Üye

    Dytbuse
  7. lilosu 
    Durum
    Offline

    Yeni Üye

    lilosu
  8. Serra 
    Durum
    Offline

    Tecrübeli Üye

    Serra
  9. Venusunkedisi 
    Durum
    Offline

    Yeni Üye

    Venusunkedisi
  10. wisdom122 
    Durum
    Offline

    Tecrübeli Üye

    wisdom122
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 10