Merhaba,
Bir hastaneden zor bela fiyat aldım.
Sadece kolposkopi 5000 Lira, biyopsi + patolojik incelemeyle birlikte herhalde 6000 - 7000 olur gibi. Sanki operasyon geçireceğiz, sadece mikroskopla inceleme işlemi.
Nedir bu fiyatlar? Çoğu kişiler bir ay çalışıp, 4250 Lira'yı zor kazanıyorlar. Mesleklerine, emeklerine saygım tam ama kolposkopi sadece bir görüntüleme, teşhis yöntemi, müdahale, tedavi değil ki. Biraz insaf diliyorum.


LinkBack URL
About LinkBacks






Alıntı ile Cevapla
