Ben açıkçası geçmişinin çok karışık olduğunu sonradan öğrendiğim hatalı bir ilişki sonrası bu virüsü kaptım. O durumu öğrendikten sonra bu hastalıkları araştırmaya başladım ağızda da olabileceğini öğrenince şüphelendim ve mavi laboratuvarda oral hpv testi oldum tip 31 pozitif çıktı. Bu genital bölgeden farklı bir tip. O yüzden öpüşme ile bulaşmış olacağını tahmin ediyorum o iğrenç insandan. Dudağımda geçmeyen bir şey vardı onun hpv yüzünden olduğunu düşünüyordum ama cildiye ve kbbye gittim ikisi de yağ dokusu olduğunu söyledi. Sonuçta normalde tip 31 yüksek riskli ama sigil yapmayan bir tip sürekli kontrol altında olmam lazım negatif olana kadar ama yine de ağzımda en ufak bir beyazlık bir şişlik görsem kendimi yiyip bitiriyorum hemen doktora koşasım geliyor. Ağız daha zor bir psikoloji çünkü yapısı farklı her yerde bi şişlik görülebiliyor. İnşallah bir an önce negatif olurum