Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gsteriliyor
  1. #1
    Tecrbeli ye
    yelik tarihi
    12.ubat.2022
    Mesajlar
    42
    Tecrbe Puan
    0

    Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    ncelikle selamlar, daha nce hikayemi anlatmtm. Snnet derisindeki siilleri yaktrdm fakat kldler yani dmediler. yarn 2. Kez yaklcaklar . uan ki sorunum ise penis glansmda atlaklar var ve idrar knda yani penis ucumun sol ksmnda bir kitle var ama siil gibi deil.ok byk deil pekte belli olmuyo ama bir kitle var.ereksiyon olmadan bu atlaklar ve kitle pek belli deil ereksiyon olunca daha belli oluyolar. 3 doktora gsterdim devlet hastanesinde ,doru dzgn bakmadan onda bir ey yok beaaaahh yaptlar. zel hastaneye gidicek maddi durumum yok.hpv den kaynakl olabilir mi bunlar.yoksa ben mi fazla taknt yaptm acaba?

  2. #2
    Administrator Arya - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    06.Aralk.2016
    Mesajlar
    5,837
    Tecrbe Puan
    10

    Cevap: Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    siillerin cogu penisin snnet derisi ksmnda yani u ksmda kmaz ama, yani detayl bilgim yok ama penisin gvdesinde veya genel olarak genital blgenin balad blgede ckyorlar. doktorlar dogru sylyor olabilir, bence 1 kere zel hastaneye gitmeye aln, veya bu hi olmuyorsa baka devlet hastanelerine de gidin bence, bir kere de yle gsterin?

  3. #3
    Tecrbeli ye
    yelik tarihi
    12.ubat.2022
    Mesajlar
    42
    Tecrbe Puan
    0

    Cevap: Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    Devlet hastanelerinde olan doktorlar ok ilgisiz gerekten arya😂. Uramak istemiyolar ya da ciddiye almyolar. Hepsi farkl bir ey sylyo hpv hakknda. imdi kriyo 2. Seansna geldim o ara gsterdim takip edelim dedi .ben fazla kafaya taktm sanrm.

  4. #4
    Tecrbeli ye
    yelik tarihi
    19.ubat.2022
    Mesajlar
    42
    Tecrbe Puan
    0

    Cevap: Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    Son durum nedir mental, atlaklar gitti mi doktor ne dedi

  5. #5
    Tecrbeli ye
    yelik tarihi
    12.ubat.2022
    Mesajlar
    42
    Tecrbe Puan
    0

    Cevap: Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    malesef zntl,cildiyeden randevu aldm nisann 6 sna.atlaklarn stndekileri penile papules olarak tahmin ediyorum nk ok saydalar o kadar ok siil olucan dnmyorum.atlaklar kuru kalmasndan dolay olabilirmi.nemlendirici srmeye baladm bakalm .

  6. #6
    Tecrbeli ye
    yelik tarihi
    19.ubat.2022
    Mesajlar
    42
    Tecrbe Puan
    0

    Cevap: Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    Bende de var atlaklarn arasnda kk kk krmz biiler var anlamadm fucidin krem sreceim bende de kriyodan sonra oldu

  7. #7
    Tecrbeli ye
    yelik tarihi
    12.ubat.2022
    Mesajlar
    42
    Tecrbe Puan
    0

    Cevap: Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    krmz lezyonlar muhtemelen penile papules .eer siilseler yzlerce siilim var demek oluyor bu .muhtemelen penis bam fazla kuru kald ve penile papulesler hep vard atlamalar sonucunda ise daha da belirginleti diye dnyorum.kriyo yaplan yerler kabuk balad kendim soyuyorum arada.kanama yapmyo ve pembe deri geldi.penis bana hindistan cevizi ya sryorum imdilik umarm yarar olur.yeni kan siil ise gzlemleyemedim. ahcc ye balycam 1 ay sonra ,seneye ise test vericem salkl beslenmeye devam.ayrca ilk defa idevlet hastanesinde ki bir doktorun ahcc yi tavsiye ettiini grdm akas etkileyici... umarm seneye bu gnleri glerek hatrlyo olurum.bu arada atlaklar lif lif mi duruyo yoksa 2,3 tane mi bende yan yana lif lif ve rahat 10 tane var korkutucu duruyo bakalm cildiye ne diyicek.

  8. #8
    Tecrbeli ye
    yelik tarihi
    19.ubat.2022
    Mesajlar
    42
    Tecrbe Puan
    0

    Cevap: Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    Bende de yle yan yana izgi izgi ok yakndan ereksiyon halindeyken daha da belli oluyor. in aksilii siilse bunlar kck kriyo yaplamaz diye dnyorum. Nasl kurtulacaz eer siilse bilmiyorum. Daha 2 gn nce doktora gittim lezyon yok demiti. Benim ansma ite. imdi 15 gn randevu bekle. Resmini ektim doktora gsterim diye. Bu kadar kk siile kriyo koter de yaplmaz onlarca var

  9. #9
    Tecrbeli ye
    yelik tarihi
    12.ubat.2022
    Mesajlar
    42
    Tecrbe Puan
    0

    Cevap: Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    cildiyeye gidicem bunun iin. roloji doktorum yani kriyo yapan doktorum cildiyeye gitsen daha iyi olur dedi eer onlar siilse kendilerinden yok olurlar diye dnyorum.en son cildiyenin ne dedii ok nemli .bende 2 aydr var o lezyonlar bymedi hi siil olsalar byrler diye dnyorum ve sende ar yapyo mu? bende biraz ar da var gibi

  10. #10
    Administrator Arya - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik tarihi
    06.Aralk.2016
    Mesajlar
    5,837
    Tecrbe Puan
    10

    Cevap: Penis glansmda olan sorun hpv den kaynakl olabilir mi

    Alnt Mental Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    cildiyeye gidicem bunun iin. roloji doktorum yani kriyo yapan doktorum cildiyeye gitsen daha iyi olur dedi eer onlar siilse kendilerinden yok olurlar diye dnyorum.en son cildiyenin ne dedii ok nemli .bende 2 aydr var o lezyonlar bymedi hi siil olsalar byrler diye dnyorum ve sende ar yapyo mu? bende biraz ar da var gibi
    selam mental, senin dzelttigin yazm hatasn dzelttim imdi*
    Yalnz siillerin kendi kendilerine kaybolma olaslg yle gl bi olaslk deil, baya dk. siiller cogunlukla mdahale ile kaybolur.
    ve her sigil illa bymez

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Ykleme Yetkiniz Yok
  • Mesajnz Deitirme Yetkiniz Yok
  •