Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com
Hiç yeni etkinlik yok

42 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Merhaba kbr hpv negatif oldun mu bir de sen hamilelik mi geçirdin forumda bir arkadaş söyledi o kişi sen misin bilmiyorum eğer geçirdiysen süreç nasıldı bilgi verebilir misin ben hpv negatif oldum bebek düşünüyorum bu süreç nasıl olur aklıma takılıyor çok sağol
  2. Cevapla
    Kbr mrb nasil yazisabiliriz insta varmi @topcuulvi
  3. Cevapla
    Merhaba kbr bugün hikayeni okudum. Ben de çok sıkıntılı bir süreçten geçiyorum bir şeyler sorabilir miyim?
  4. Cevapla
    Benimde kafami kurcalayan o ben hadi idare ederim ama esim idare edicekmi siğil olmasa bile öyle yapmak istemiyorum çünkü sigil olmadan bulaş oldu diyorlar formda biraz özel oldu konuşmam kusurums bakma caresizlik bendeki evli birinden birseyler öğrenmem lazım
  5. Cevapla
    Inaniyorum bitecek baska caresi yok öyle yada böyle. Yani yanlis anlamayin beni bu sene evlenicem uzun müddet baxer prezervatif olsa böyle yürümezmi evliligimiz eşim olacak insan biliyor durumumu
  6. Cevapla
    Slm cocuk için erkek sperm örnegi veriyor kadının rahmine igneyle birakiyorlar mi tam bilmiyorum öyle bisey düşündünüzmü çünkü ben evlenince öyle yapmayı düşünüyorum baxer prezervatifli sürekli devam edicem çünkü bu riski eşime yasatmak istemiyorum benim sigiller devamli tekrar ediyor atlatamadim birtürlü
  7. Cevapla
    Merhaba sonucunuz ne oldu merak ettim
  8. Cevapla
    Ya nasil anlatsam benim testis bölgemde birde sünnet derisinde çıkıyor cok minikler ama cogunu farkedemiyorum bile verrutolle yakiyorum hemen ertesi gün yok oluyor 1 haftada iyilesiyor sonra yakilan yerlerde birdaha çıkıyor cok minik sekilde döngü böyle sürüyor hpv olali 6 ,7 ay oluyor 4 aydir nüks yasiyorum devamlı napicam bilmiyorum
  9. Cevapla
    http://www.hpvliyiz.com/showthread.p...ll=1#post22913 merhabalar surada size bir mesajım vardı
  10. Cevapla
    Merhaba bende doktora gitmiyorum verrutol kullaniyorum esinizdeki sigiller küçükmüydü tahriş yapiyo tahriş olan yerden minik birdaha çıkıyor benimm
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 42
Kbr Hakkinda

Temel Bilgiler

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
436
Günlük Ortalama Mesajlar
0.42
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
42
En yeni mesaj
07.Ocak.2022 14:46
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
25.Ekim.2021 13:33
Üyelik tarihi
12.Temmuz.2019
Tavsiye Puanı
0

7 Arkadaşlar

  1. Anubis Anubis isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Tecrübeli Üye

    Anubis
  2. aşk06 aşk06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    aşk06
  3. kaanbey kaanbey isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Kıdemli Üye

    kaanbey
  4. Mmt34 Mmt34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Tecrübeli Üye

    Mmt34
  5. Rumeysa Rumeysa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Kıdemli Üye

    Rumeysa
  6. Umudum var Umudum var isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Özel Üye

    Umudum var
  7. Yylzzz Yylzzz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    Yylzzz
Arkadaşlar gösterme 1 to 7 of 7