Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com

Ara:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: darkFTH

Ara: Arama işlemi Toplam 0.02 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    3
    Görüntüleme
    318

    Cevap: Iyileşen koter yerinde şişlik ve ağri başladi

    6 ay çok uzun bir süre enfeksiyon olsa bence daha önceden hissettirirdi. Enfeksiyonlu yağ bezesi veya başka bir durum söz konusu olabilir bence doktora gözükün ama ben koter kaynaklı olduğunu...
  2. Cevap: HPV negatif olduktan sonrada korunarak mı ilişkiye girmek gerekiyor ?

    Ben negatif olduktan sonra bırakın korunmayı 2 sene boyunca korkudan karşı cinsten kimseyle oturmadım bile 😂. Şuan evlenmek üzereyim kafamıza göre bazen korunup bazen korunmuyoruz.
  3. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,148

    Cevap: HPV Negatif Çıktıktan Sonra

    Bence tedbir amaçlı jilet kullanma bir süre daha 1 sene kadar eğer hiç çıkmazsa kullanabilirsin. Ben hayatımdan jileti çıkardım negatif olalı 3 sene olucak hala kullanmıyorum mutluyum.
  4. Cevap
    18
    Görüntüleme
    1,999

    Cevap: Antihpv kullanan var mı?

    Biraz araştırdım ve verrutolun hallicesi ama insanları güzel kazıklıyolar 200 tl gibi komik bi rakam. Onun yerine eczaneden 15 tl ye verrutol alırdım daha iyi.
  5. Cevap
    9
    Görüntüleme
    990

    Cevap: Damakta 1 aydır geçmeyen bir lezyon

    1. Siğil kesinlikle acımaz

    2. Baş verip patlamaz yada iltihap yapmaz

    3. Siğil abse yapmaz sadece dışarıya doğru çıkar.
  6. Cevap
    10
    Görüntüleme
    1,510

    Cevap: Negatif olmak hiçbir işe yaramıyormuş?

    Gezmediğim doktor kalmadı ve birçoğunda bu hastalığı gelir kapısı olarak görenleriyle çok karşılaştım ve gerçekten büyük paralarım boş yere gitti. O yüzden araştırmadan prof. Dahi olsa inanmayın.
  7. Cevap
    10
    Görüntüleme
    1,510

    Cevap: Negatif olmak hiçbir işe yaramıyormuş?

    Bende negatif olalı 3 yıl olucak. Kaç kere hasta oldum hatırlamıyorum şaunda mesela bağırsaklarımdan sıkıntı çekiyorum bağışıklığım yerlerde yarın doktor randevum var. Ne siğil çıktı ne başka birşey...
  8. Konu: Hpv ve oral seks

    Son yazan darkFTH
    Cevap
    22
    Görüntüleme
    2,221

    Cevap: Hpv ve oral seks

    1. Hpv nin bilmem kaç tane türü ve cinsi var. Yaklaşık 25 30 tanesi hem anogenital hemde ağıza bulaşıyor. Ayrıca kasıktaki siğil yada cinsel organda ağıza bulaşan türlerindendir.


    2. Gözle...
  9. Cevap
    19
    Görüntüleme
    2,248

    Cevap: Negatif olanlar artık cinsel ilişkilerde nasılsınız

    Yaklaşık 1.5 sene sürdü. Yaptıklarımı ahcc sayfasında 1.5 sene sonra negatif oldum adlı konu başlığı altında detaylı bir şekilde bulabilirsiniz.
  10. Cevap
    19
    Görüntüleme
    2,248

    Cevap: Negatif olanlar artık cinsel ilişkilerde nasılsınız

    Şuanki hpv psikolojisi yüzünden öyle düşünüyor insan bende öyle düşünüyordum evlenemem ben hayatım boyunca yalnız kalıcam falan filan. Şimdi bakıp gülüyorum ya diyorum ne kadar da kendimi boşa...
  11. Cevap
    19
    Görüntüleme
    2,248

    Cevap: Negatif olanlar artık cinsel ilişkilerde nasılsınız

    Merhabalar arkadaşlar negatif bir üye olarak bende cevaplıyım. Şuan ciddi bir ilişkim var tek eşliyim evlenmeyi düşünüyoruz. Hpv den sonra çok eşliliği bir dolaba kaldırdım hem bu zamanda çok riskli...
  12. Konu: genital-anal siğil

    Son yazan darkFTH
    Cevap
    32
    Görüntüleme
    4,196

    Cevap: genital-anal siğil

    Kafanıza sakın takmayın. Çözümü çok basit bir genel cerrahi hekimine başvurarak muayne olabilirsiniz.
  13. Konu: hpv ve stres

    Son yazan darkFTH
    Cevap
    6
    Görüntüleme
    743

    Cevap: hpv ve stres

    Stres bütün hastalıkları beraberinde getiriyo. Ben ne zaman stres yapmayı bıraktım o zaman kurtuldum. Şunu unutma bu hastalığı %90 nı atlatıyo sen neden atlatamıyasın ? Biraz uzun sürüyo ama geçiyo...
  14. Cevap
    1
    Görüntüleme
    448

    Cevap: 3 gündür verrutol sürmem rağmen gitmiyor

    Verrutol herşeyi yakar farketmez. Ancak 3 gün siğilin düşmesi için kısa bir süre bence
  15. Konu: 4 Yıl Hpv Pozitif

    Son yazan darkFTH
    Cevap
    35
    Görüntüleme
    4,630

    Cevap: 4 Yıl Hpv Pozitif

    Dostum karnıbahar görünümü dediğin şey siğil ya sen yanlış yazıyosun ya ben yanlış okuyorum. Hiç siğil çıkartmadım diyosun karnıbahar görünümü gitmedi diyosun. Hemde tedavi olmayıp burda 4 yıldır...
  16. Cevap: Siğil konusunda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim

    Unutma buradaki kimse doktor değil.
  17. Cevap
    5
    Görüntüleme
    895

    Cevap: Siğillerin az su an bi isleme gerek yok denildi

    O doktoru hemen bırakın bir daha sakın gitmeyin sakın sakın. Ben hayatımda böyle saçmalık duymadım siğilin az bi işlem yapmıcaz diye. Açık açık uğraşmak istememişler. 2. Si siğin varken kesinlikle...
  18. Cevap
    22
    Görüntüleme
    3,763

    Cevap: HPV Geçmişim ve sorum

    Öncelikle kronik bir rahatsızlığın yoksa örnek olarak böbrek yetmezliği vs. gibi vücutta pasif olarak kalması çok çok çok çok düşük bir ihtimal. Benim tahminimce doktorların görememiş olabilir ki...
  19. Cevap
    22
    Görüntüleme
    3,763

    Cevap: HPV Geçmişim ve sorum

    Şimdi şu soruları dürüstçe cevapla önce 😁.


    1 Bu 2.5 yıl içinde hiç cinsel temasın oldumu ?

    2 2. Seans koterden sonra düzenli olarak bir kaç defa daha doktora kontrole gittinmi ? Yoksa kendin...
  20. Konu: iyi haber şu

    Son yazan darkFTH
    Cevap
    24
    Görüntüleme
    6,930

    Sabit Konu
    Cevap: iyi haber şu

    Merhaba bende o negatif üyelerdenim yaklaşık 2 sene oldu negatif olalı ara ara gelirim buralara yardım için ama insanlardan yılmaya başladım hpv harici bir sürü saçma sapan başlıklar açılıyor. Bu...
  21. Cevap
    2
    Görüntüleme
    2,143

    Sabit Konu
    Cevap: Gereksiz başlik açilmasin lütfen (uyari)

    Çok yerinde bir konu olmuş Arya gerçekten. Ben bu forumdaki negatif üyelerden biriyim elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum ama bazı sorular sorular o kadar saçmaki insanın cevap yazası...
  22. Cevap
    13
    Görüntüleme
    2,551

    Cevap: moral bozukluğu ve geri kalan her şey

    Ahcc kullananlar kategorisinde bir sürü negatif olup yazıp başından geçenleri antlatıp giden insanlar mevcut. Siz biraz kendinizi şartlamışsınız üzülmeye bence.
  23. Cevap
    13
    Görüntüleme
    2,551

    Cevap: moral bozukluğu ve geri kalan her şey

    Merhabalar. Ben negatif olarak bulunuyorum bu sitede yazmıyolar falan az demişsiniz. Bu hastalıkla uğraşırken aklımdan çıkmadığı için nerdeyse günümün çoğunu bu sitede geçiriyordum Arya çok iyi bilir...
  24. Konu: İlaç kullanımı

    Son yazan darkFTH
    Cevap
    2
    Görüntüleme
    1,058

    Cevap: İlaç kullanımı

    Dostum biraz sakin ol. Arka arkaya 3 4 tane konu açmışsın hepsi takıntıyla ilgili. Bu kadar fazla düşünme. Ayrıca bu sorduğun soruda biraz saçma.
  25. Cevap
    24
    Görüntüleme
    4,239

    Cevap: 7 aydır siğil yok. Negatif olma ihtimali?

    Bence 7-8 ay iyi bir süre çıkmadıysa büyük ihtimal negatiftir. Bence önce bir doktora gidip muayne olup sonrada test yaptırın.
Toplam 278 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor