Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com
Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 32 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    19.Mayıs.2021
    Mesajlar
    28
    Tecrübe Puanı
    0

    Minik Siğiller için Tedavi

    Herkese Selam,

    Koter ve üretra ameliyatımın üzerinden 2 ay geçti. Tip 6 taşıyıcısıyım. Her gün AHCC almama rağmen penis üzerinde 3 yeni siğilim çıktı Bu siğiller gerçekten çok küçük, telefon flaşı ile ancak yakalayabildim. İlk siğillerimi gördüğüm kadar etkilenmedim neyse ki. Tedavi süresince siğil çıkarmak normal ancak şimdi tüm süreç başa mı döndü? Yani bir 8-10 ay daha mı ertelendi iyileşmem?

    Öyle hassas bir yere tekrar koter yaptırmak istemiyorum. Eğer kendim düşüremezsem kriyo yaptırayım diyorum. Forumdan alternatif yöntemlere baktım bir sürü şey yazılmış ama kafam gerçekten karışık. Şu an Propolis sürmek üzere kendimi ikna ettim ancak bir kişi de HpvGent kremini övmüş. Sizler ne dersiniz? Yardımınıza ihtiyacım var, teşekkürler.

  2. #2
    Administrator Arya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Aralık.2016
    Mesajlar
    5,310
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Minik Siğiller için Tedavi

    Alıntı Murat90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese Selam,

    Koter ve üretra ameliyatımın üzerinden 2 ay geçti. Tip 6 taşıyıcısıyım. Her gün AHCC almama rağmen penis üzerinde 3 yeni siğilim çıktı Bu siğiller gerçekten çok küçük, telefon flaşı ile ancak yakalayabildim. İlk siğillerimi gördüğüm kadar etkilenmedim neyse ki. Tedavi süresince siğil çıkarmak normal ancak şimdi tüm süreç başa mı döndü? Yani bir 8-10 ay daha mı ertelendi iyileşmem?

    Öyle hassas bir yere tekrar koter yaptırmak istemiyorum. Eğer kendim düşüremezsem kriyo yaptırayım diyorum. Forumdan alternatif yöntemlere baktım bir sürü şey yazılmış ama kafam gerçekten karışık. Şu an Propolis sürmek üzere kendimi ikna ettim ancak bir kişi de HpvGent kremini övmüş. Sizler ne dersiniz? Yardımınıza ihtiyacım var, teşekkürler.
    Hpvgent nedir ilk defa duyuyorum, başka birileri de kullanmış mı bu tip kullanıcı yorumları (fake olmayan) okuyup almanı tavsiye ederim. Eğer 1 kişiyse forumda, bazen bizim foruma başka ürünlerin satıcıları dadanıyor, bariz reklam yapmaya çalışan da var, senaryo yazıp ben kullandım çoık iyi geldi diye reklam yapan da var Ben anlıyorum kolayca ama artık üyelerimiz de anlıyor @mağdurella mesela direkt anlamıştı bi tanesini

    Her neyse, dediğim gibi hangi ürün olursa olsun, memnun kalan fayda gören başka kişiler varsa dene derim.
    Bence süreç başa sarmadı, sürecin devam ediyor, koter ve üretra ameliyatı sonrası sigil cıkarma süreci biter gibi bir düşünceye girmen seni yanıltır, hala hpv'sin, zamanla sigiller azalacak bak zaten kücücük olmaya başlamış çıkan siğillerde. Bu süreci bu şekilde kabul etmek ve sigilleri olağan karşılamak üzülmeni de engeller. Ahcc'ye devam et yılma, 6 ay olmazsa 8 ay kullan. Mutlaka etkisini gösterecektir, 10 ay kullanıp forumda negatif olan var. Bazılarımızda bu süreç dirençli oluyor ya da başka faktörlerde etkileyebiliyor, ameliyat-psikolojimizin çökmesi vs gibi durumlar bağışıklığımızı etkiliyor.
    Önümüz yaz, ahcc'ni kullan doktora git o bölgeye napılması gerektiğini konuş sonra keyfine bak, keyifli olmaya çalış, siğiller gelir geçer, ama psikolojinden önemli değil hiçbir şey. Ve sana bir sır vereyim; SİĞİLLERİ NE KADAR TAKMAZSAN VE ARTIK HPV'Yİ DÜZENLİ TEDAVİ OLMAYA DEVAM EDERKEN NE KADAR TAKMAZSAN O KADAR AZ SİĞİL ÇIKARIRSIN bir şekilde seni rahat bırakırlar siğiller, hpv psikolojimizden çok etkileniyor. Ben çok ciddi stres yaşayıp korku duyup (kriyoterapi öncesi) 4-5 tane siğili bir gecede çıkarmıştım. Anlayacağın stresle hpv kardeş, ona çok yüz verme

  3. #3
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    17.Şubat.2021
    Mesajlar
    39
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Minik Siğiller için Tedavi

    hpvgent değil de ben antihpv diye bi krem bulmuştum nette onu kullandım. 4 5 gün siğil üzerine kremi sürüyorum siyahlaşınca bırakıyorum kremi. sonra madecasol krem sürüyorum üstene bi kaç gün daha.yara kabuğu gibi dökülüyor kendiliğinden...Ben yaşadığım şehirde koter yapabilecek doktora güvenmediğim için( bunlar siğil değil yaa takma dedi) netten bu kreme güvenmeyerek aldım denedim işe yaradı...insanlar nedense kriyo yada koter dışındaki şeylere dolandırıcılık olarak bakıyor. peki ya koter yada kriyo yapan doktorlar bizi dolandırmak için bu sektöre girdilerse? bazen alternatif şeyleri de denemekte yarar var. Ha bu arada hiç bir kremin reklamcısı değilim. satıcı değil kullanıcıyım )

  4. #4
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    19.Mayıs.2021
    Mesajlar
    28
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Minik Siğiller için Tedavi

    Hpvgenti İl-33 başlığı altında Sude. 97 diye biri yazmış. Yazısında sonra da pek işe yaramadı diye eklemiş. Reklam olduğunu sanmıyorum ama bu kadar az verisi olan bir şeyi denemek istemem

    @ercüment antihpv tecrübeni paylaştığın için teşekkürler, siparişi verip deneyeceğim Reklam yaptığını düşünmüyorum. Gittiğin doktorun da yaklaşımı şüphelendirici gerçekten.

    @arya Sana da ne kadar teşekkür etsek az gelir. Yeri geliyor reklamcıları yakalamayı öğretiyorsun, yeri geliyor moral motivasyon veriyorsun, saçma yorumlar yapanlara ingilizce makaleden çeviri yapıp yanıt veriyorsun. İnanılmaz iyi birisin! Senin için ne yapabiliriz ?

    Siğilleri takmamak konusunda çok haklısın, onları düşünmeyip spor, yeşil çay, AHCC’ye gerekirse 1 yıl daha devam edicem ve ümitsizliğe kapılmayacağım. AntiHpv krem tecrübeleri mi de buradan aktaracağım

  5. #5
    Administrator Arya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Aralık.2016
    Mesajlar
    5,310
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Minik Siğiller için Tedavi

    Alıntı ercüment Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hpvgent değil de ben antihpv diye bi krem bulmuştum nette onu kullandım. 4 5 gün siğil üzerine kremi sürüyorum siyahlaşınca bırakıyorum kremi. sonra madecasol krem sürüyorum üstene bi kaç gün daha.yara kabuğu gibi dökülüyor kendiliğinden...Ben yaşadığım şehirde koter yapabilecek doktora güvenmediğim için( bunlar siğil değil yaa takma dedi) netten bu kreme güvenmeyerek aldım denedim işe yaradı...insanlar nedense kriyo yada koter dışındaki şeylere dolandırıcılık olarak bakıyor. peki ya koter yada kriyo yapan doktorlar bizi dolandırmak için bu sektöre girdilerse? bazen alternatif şeyleri de denemekte yarar var. Ha bu arada hiç bir kremin reklamcısı değilim. satıcı değil kullanıcıyım )
    Kriyo ve koter dışında olan şeylere dolandırıcılık olarak bakmıyoruz esasen verrutol var mesela kimse dolandırıcı demiyor, çünkü etkisi biliniyor. başka başka adı sanı bilinmeyeni veya reklam tuzağı oldugu 500 metreden belli ürünler için bazıları kendilerini yakıyorlar foruma gelip senaryo yazıp reklam yapıyorlar
    Şunu da düşünüyorum kriyo gibi güzel bir yöntem varken ne diye riske atalım kendimizi, saglıgımızı, çünkü denemek için kullandım aldım diyorsunuz ama bu konuyu tenzih ederek söylüyorum, saglık problemi yaşayan faydadan çok zarar getiren ürünler de var para tuzağı olduğu için. Yani sağlığımız öyle ''hadi şu ürünü deneyeyim'' diye riske atılacak bir şey değil bence. Ama bu sadece benim görüşüm yani farklı düşünebilir insanlar Ben kendi düşüncemi anlattım insanlar nedense kriyo ve koter dışındaki şeylere dolandırıcılık olarak bakıyor dediğin için.

  6. #6
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    17.Şubat.2021
    Mesajlar
    39
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Minik Siğiller için Tedavi

    Alıntı Arya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kriyo ve koter dışında olan şeylere dolandırıcılık olarak bakmıyoruz esasen verrutol var mesela kimse dolandırıcı demiyor, çünkü etkisi biliniyor. başka başka adı sanı bilinmeyeni veya reklam tuzağı oldugu 500 metreden belli ürünler için bazıları kendilerini yakıyorlar foruma gelip senaryo yazıp reklam yapıyorlar
    Şunu da düşünüyorum kriyo gibi güzel bir yöntem varken ne diye riske atalım kendimizi, saglıgımızı, çünkü denemek için kullandım aldım diyorsunuz ama bu konuyu tenzih ederek söylüyorum, saglık problemi yaşayan faydadan çok zarar getiren ürünler de var para tuzağı olduğu için. Yani sağlığımız öyle ''hadi şu ürünü deneyeyim'' diye riske atılacak bir şey değil bence. Ama bu sadece benim görüşüm yani farklı düşünebilir insanlar Ben kendi düşüncemi anlattım insanlar nedense kriyo ve koter dışındaki şeylere dolandırıcılık olarak bakıyor dediğin için.
    tabii ki her bitkisel ilacın kimde nasıl etki bırakacağını bilmek zor olabilir. ancak ben denedim ki hassas ciltli bir insanım siğilleri düşürmede etkili oldu. aldığım yerin izinlerini vs de sordum hangi firma adına üretim yapıyorlar vs hepsini sorguladım.adamlar alacaksan al moduna girmediler bile ) bu anti hpv kremi başka bir arkadaş daha kullandığı için ve o ara çok çaresiz olduğum için( koter yapacak özel hastane bilgisiz ve doktoru siğil değil derken çoğalsın elime düşersin kafasındaydı birde cildiye için randevu bulmak imkansız yaşadığım şehirde ) denedim. olumlu sonuç aldığım için denemek isteyen varsa bir alternatif olarak araştırıp kafalarına yatarsa diye belirtiyorum tecrübemi... koter konusunda forumda gördüğüm ve edindiğim izlenim bazı arkadaşlarda doktorların gözden kaçırma ihtimalleri yüzünden siğil kalması ve yakarken fazla yakma sonucu siğil yayılması gibi nedenlerden dolayı biraz da dolandırıcılık dedim. ama tabii ki işini düzgün yapan doktorlar ayrıdır. 1 siğil yakımı için bin tl almakta acı değil mi bakınca

  7. #7
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    17.Şubat.2021
    Mesajlar
    39
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Minik Siğiller için Tedavi

    son olarak ekleme yapayım arya verrutol kullanan arkadaşların kimyasal yanık yaşaması gözümü korkuttu benim.forumdaki tüm siğil düşürme yöntemlerine bakmıştım.Millet verrutol sürdüm yandım derim soyuldu yürüyemedim vs görünce korktum canım tatlı

  8. #8
    Administrator Arya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Aralık.2016
    Mesajlar
    5,310
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Minik Siğiller için Tedavi

    Alıntı ercüment Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabii ki her bitkisel ilacın kimde nasıl etki bırakacağını bilmek zor olabilir. ancak ben denedim ki hassas ciltli bir insanım siğilleri düşürmede etkili oldu. aldığım yerin izinlerini vs de sordum hangi firma adına üretim yapıyorlar vs hepsini sorguladım.adamlar alacaksan al moduna girmediler bile ) bu anti hpv kremi başka bir arkadaş daha kullandığı için ve o ara çok çaresiz olduğum için( koter yapacak özel hastane bilgisiz ve doktoru siğil değil derken çoğalsın elime düşersin kafasındaydı birde cildiye için randevu bulmak imkansız yaşadığım şehirde ) denedim. olumlu sonuç aldığım için denemek isteyen varsa bir alternatif olarak araştırıp kafalarına yatarsa diye belirtiyorum tecrübemi... koter konusunda forumda gördüğüm ve edindiğim izlenim bazı arkadaşlarda doktorların gözden kaçırma ihtimalleri yüzünden siğil kalması ve yakarken fazla yakma sonucu siğil yayılması gibi nedenlerden dolayı biraz da dolandırıcılık dedim. ama tabii ki işini düzgün yapan doktorlar ayrıdır. 1 siğil yakımı için bin tl almakta acı değil mi bakınca
    1 siğil için 1000 lira çok tabi, ama kriyoterapide 1 siğile 1000 tl almazlar. Koterde alabilirler sebebi ise; anestezi uygulanıyor. Anesteziye de yarı parasını veriyorsun aslında

    Verrutol konusunda ise şunu söyleyeyim, düzgün kullanılmamış oluyor, ben kullanmadım dediğim gibi korktum, öyle her şeyi denemem Ama tam nokta atışı yapıldığında sorun olmuyormuş düzgün kullanan arkadaşlardan edinmiştim bu bilgiyi de. Genişçe sürerken verrutolü, ya da damlatırsan o zaman tabi deri soyulabilir.

  9. #9
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    17.Şubat.2021
    Mesajlar
    39
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Minik Siğiller için Tedavi

    zafere giden yolda güvenilir ve etkili her alternatif veya bilinen her tedavi yöntemi mübahtır bu süreç gerçekten inançlı ve mücadele odaklı olmayı gerektiren bir süreç

  10. #10
    Administrator Arya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Aralık.2016
    Mesajlar
    5,310
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Minik Siğiller için Tedavi

    Alıntı ercüment Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zafere giden yolda güvenilir ve etkili her alternatif veya bilinen her tedavi yöntemi mübahtır bu süreç gerçekten inançlı ve mücadele odaklı olmayı gerektiren bir süreç
    Ahahaha alemsin, iyi dikkat et bari kendine

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •