Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com
Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123
Toplam 26 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 26 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #21
    Özel Üye
    Üyelik tarihi
    06.Nisan.2020
    Mesajlar
    328
    Tecrübe Puanı
    2

    Cevap: Genitalix ilaci ile 4 günde siğillerimden kurtuldum

    Hayır bide o kadar takviye var ilaç var burda konuşulan işte verrutol aldata propolis ahcc adam gidip forumdan genitalix i bulmuş onu almaya karar vermiş ahcc alsa mantıklı yarısı kullanıyor grupta çok adı geçiyor ama şu genitalix in 1 kere adı geçti ve beğenilmedi. Çok çelişkili yazmış yapamiyo bu işi 😂

  2. #22
    Özel Üye
    Üyelik tarihi
    28.Nisan.2018
    Mesajlar
    277
    Tecrübe Puanı
    4

    Cevap: Genitalix ilaci ile 4 günde siğillerimden kurtuldum

    Sağlık bakanlığı tarafından onayı varmı acaba orası bile muamma büyük ihtimalle merdiven altı yapılan bir solüsyon.

  3. #23
    Administrator Arya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Aralık.2016
    Mesajlar
    5,034
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Genitalix ilaci ile 4 günde siğillerimden kurtuldum

    Alıntı darkFTH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendin demişsin zaten “Buraya da bir ilacın veya kremin satışını yapmaya geldim” diye 😂😂
    Dili sürçtü sanırım Yalan söyleyecekken doğruyu yazdı.. Eh işte bilinçaltı.

    Sana son kez söylüyorum bu forumdan artık randıman alamazsın güzel kardeşim, bak sadece ben değil yani benim sitem olduğu için değil, başka insanlar da anlıyor napmaya çalıştığını, buradaki insanları salak yerine koyma. Hayatında yaptığın en büyük hata zekanın sadece kendisinde olduğunu sanıp karşındakileri salak yerine koymaktır. Yemiyor insanlar işte! Hadi ben senin gibilerin gidip geldiği yolları site deneyimlerim ile ezberlemişim beni bir kenara at ama buradaki insanlar bile bu forumda takıla takıla artık hemen çakıyor ne reklam ne değil diye..

  4. #24
    Uzaktırılmış Üye
    Üyelik tarihi
    04.Haziran.2021
    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Genitalix ilaci ile 4 günde siğillerimden kurtuldum

    Eğer bu hastalıktan müzdaripsen kesinlikle al derim. Bende yorumlara bakarak aldım. Okadar doktor gezdik hiç birşey yapamadı. İntermette araştırıp buldum ne kaybederimki dedi. ve sonuç harika. Cidden güven ve al.

  5. #25
    Uzaktırılmış Üye
    Üyelik tarihi
    04.Haziran.2021
    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    0

    Cevap: Genitalix ilaci ile 4 günde siğillerimden kurtuldum

    Reklamsa reklam, O kadar doktor gezdik hiç bir çare bulamadı, cidden ilaç şahane ve hemen etkisini gösteriyor. Bu kişi Reklamı da sonuna kadar hak ediyor.

  6. #26
    Administrator Arya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.Aralık.2016
    Mesajlar
    5,034
    Tecrübe Puanı
    10

    Cevap: Genitalix ilaci ile 4 günde siğillerimden kurtuldum

    Alıntı hpv_5454 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Reklamsa reklam, O kadar doktor gezdik hiç bir çare bulamadı, cidden ilaç şahane ve hemen etkisini gösteriyor. Bu kişi Reklamı da sonuna kadar hak ediyor.
    Canıııım hoşgeldin <3 Foruma bugün üye olmuşsun. Bir tane başlıkta bir tanecik bir yazın bile yok (!)
    Ve bugün bulabildiğin tüm genitalix başlıklarını bulup ''koşa koşa'' bütün başlıklarda bu genitalix denen ürünü övüyorsun, hem de daha önce bu ilaç hakkında başka üye arkadaşımız ''bizimle ilgilenmediler'' dediği halde. Yani üyeler bile reklam olduğunu anlamıştı
    Sana son uyarım; benim sitemde, bak ''benim sitemde'' bu ilacın reklamını yapamayacaksın. Tamam mı? Daha önceki tüm denemelerin başarısızlık ile sonuçlandı. Bu sen değilsen bile çevrendeki yaverlerine söylüyorum, uğraşma daha benim sitem üzerinden bilinirlik elde edemeyeceksin.
    Hadi şimdi uslu uslu git madem o çok memnun kaldığın o ilacı kullanmaya devam et bebişim.
    Reklam olmadığına inansaydım, memnun kalmış birisi der geçerdim, dokunmazdım. Forumda üyeler kendi aralarında başka br ilaçtan/takviyeden konuştukları da oluyor çünkü.

    Ban yemeye doymuyorsanız, banlamaya doymayacağım.
    Ne kadar inat, ne kadar işin peşini bırakmayan, ne kadar uyuz bir insan olabileceğimi banladıklarım çok iyi biliyor.
    Henüz öğrenmediysen sen de öğreneceksin.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •