Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com

Ara:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: Arya

Ara: Arama işlemi Toplam 0.05 Saniye sürmüştür.

  1. Konu: Hpv56

    Son yazan Arya
    Cevap
    21
    Görüntüleme
    3,050

    Cevap: Hpv56

    selam @Evreng, evet otoimmuna ahcc cok onerılmıyor daha önce de forumda oldu otoimmun rahatsızlıgı olan. bu arada tipdaşmışız ben de de tip 56 vardı zamanında :) imutor iyidir, bol yeşil çay, bol...
  2. Konu: Genital olmayan siğil

    Son yazan Arya
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    696

    Cevap: Genital olmayan siğil

    Neye bu kadar güldügünü anlamadım valla doktorun, ayrıca her sigil karnabahar gibi olmuyor bence. Kesinlikle başka doktora görün, eğer sigil degilse bile insan gibi söylesin..
  3. Konu: Ahcc Markaları

    Son yazan Arya
    Cevap
    15
    Görüntüleme
    9,601

    Sabit Konu
    Cevap: Ahcc Markaları

    Evet deflagyn jel başarılıdır, sen bilinçli birisin o yüzden cin’in ilerleyeceğini at kafandan, kendine böyle kötü senaryolar kurma çünkü cin1lerin cogu geriliyor. İlk baştaki güzel sözlerin için de...
  4. Cevap
    5
    Görüntüleme
    337

    Cevap: İnce Detaylar Hakkinda - Tavsiye İstegi

    Tabii ki, çarşafı da bırak :))
  5. Cevap
    5
    Görüntüleme
    337

    Cevap: İnce Detaylar Hakkinda - Tavsiye İstegi

    dış ortamda uzun süre yaşayamıyor. zaten dış ortamdan senin alman gbi bir şey söz konusu değil. Sorduğun sorular çok komplike, boxerımı sonradan biri giydi falan...Gerçek hayatta böyle mi...
  6. Cevap
    4
    Görüntüleme
    198

    Cevap: Koterle yakma işlemi hakkında

    tek bir sigil için koter olmak çok zahmetli geliyordu önceden bana, sonuçta anestezi ücreti falan da ödeniyor. O yüzden ben hep kriyoterapi yaptırdım tek tük 2-3 tane olunca
  7. Cevap
    5
    Görüntüleme
    337

    Cevap: İnce Detaylar Hakkinda - Tavsiye İstegi

    Merhaba anduril,

    Öncelikle hosgeldin. Bu sigile dokunmamaktan dolayı sıkıntı yaşama sorununu anlıyorum ama seni temin ederim ki bundan dolayı ciddi bir sıkıntı yaşayan kimse olmadı. Yani sigile...
  8. Konu: Yardım bekliyorum

    Son yazan Arya
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    363

    Cevap: Yardım bekliyorum

    Bu konuyu burada konuşmuyoruz. Çünkü ahcc döviz kuruna göre değişiyor. Ülkemizde döviz ne kadar yükselirse ahcc fiyatı da yükselir bundan dolayı fiyat konuşmuyoruz. Ama ahcc'ler markası cok...
  9. Konu: Yardım

    Son yazan Arya
    Cevap
    3
    Görüntüleme
    218

    Cevap: Yardım

    Merhabalar, evet direkt cildiyeye gidersen dondurma işlemi yaparlar ya da cok yakın güne randevu verirler. sigiller cıktıkca dondurman veya yaktırman lazım. dondurmada iyileşme süresi daha hızlı ve...
  10. Cevap
    3
    Görüntüleme
    307

    Cevap: Lütfen biri baksın artık

    Bir daha böyle başlıklar atmazsan sevinirim @Polis.
    Ne amaca hitap ettiği belli olmayan ''lütfen biri baksın artık'' gibi saçma sapan isyan cümleleri içeren bu başlıkla forumumu kirlettirmeyeceğim....
  11. Konu: Ahcc önerisi ve link

    Son yazan Arya
    Cevap
    3
    Görüntüleme
    174

    Cevap: Ahcc önerisi ve link

    Ha bu arada tüm bunlar eğer sen de bizim gibi Time health kullanmak istersen geçerli, direkt yönlendirme yapmış gibi olmayayım ben bildiğim yolu anlattım who'da time healthten bahsedince.
  12. Konu: Ahcc önerisi ve link

    Son yazan Arya
    Cevap
    3
    Görüntüleme
    174

    Cevap: Ahcc önerisi ve link

    Who, hassasiyetin için teşekkürler :) Bu arada 3000 mg değil, günde 3 gram kullanıyoruz. Forumda link vermek yasak değil ancak ben @Ashabii'ye daha önemli bir şey söyleyeceğim.
    Güvenli bir site...
  13. Konu: Yardım bekliyorum

    Son yazan Arya
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    363

    Cevap: Yardım bekliyorum

    Siğiller çıktıkça düzenli olarak belli bir sürede dondurmanız (kriyoterapi) ya da aynen enginerb'in dedigi gibi yaktırmanız (koterizasyon) gerekiyor.
    Hpvsiniz bundan dolayı sigiller kendini...
  14. Konu: Time supplements ahcc

    Son yazan Arya
    Cevap
    2
    Görüntüleme
    204

    Cevap: Time supplements ahcc

    Mideniz hassas olabilir, belki hassas midelileri etkiliyor olabilir diye düşündüm. 3gram mı midenizi agrıtıyor, 2 grama düşürüp dener misiniz bi, merak ettim sonuç ne olacak diye. ama 1 grama...
  15. Konu: Genital olmayan siğil

    Son yazan Arya
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    696

    Cevap: Genital olmayan siğil

    Merhaba, endişelenmenize gerek yok genital bölge dısında cıkan sigillerin kanser yapma oranı düşük epey. Yani cilt doktoruna gösterebilirsiniz ve kriyoterapi yapabilir evet, yine de doktora sorun ilk...
  16. Konu: Genital olmayan siğil

    Son yazan Arya
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    696

    Cevap: Genital olmayan siğil

    Merhabalar hpv nin pek çok tipi var ama boynunda yani genital bölge dısında cıkıyorsa normal sigillerdir bulasıcıdır ama kanser vs yapmaz. Genital sigiller eger riskliyse kadınlarda rahim agzı...
  17. Cevap
    6
    Görüntüleme
    562

    Cevap: HPV yi yendimmmmmmmmm yendimmmmmmmmmm

    Teşekkür ederim canım hakkımdaki güzel dileklerin için, mutluluk hep seni bulsun <3
    Arada yine uğra, kaybolma :)
  18. Cevap
    2
    Görüntüleme
    723

    Cevap: Hpv olupta evli olan farketmeden bulaştıran Var mı?

    Polis selam, evli olup da derken neyi kastettigini anlamadım. Sanırım evli olup da eşini aldatan demek istiyorsun? Evet evli oldugun kişiyle düzenli cinsel bir birlikteligin varsa eninde sonunda...
  19. Cevap
    6
    Görüntüleme
    562

    Cevap: HPV yi yendimmmmmmmmm yendimmmmmmmmmm

    Merhaba umudum var, ya ben seni o kadar iyi hatırlıyorum ki ve senin savaşın uzun sürdü gerçekten, ahcc'yi de uzun süre kullandın diye hatırlıyorum ve evliydin de, mesajlasmıştık pek çok kez, ama...
  20. Konu: 10 Ayda HPV'yi yendim

    Son yazan Arya
    Cevap
    11
    Görüntüleme
    5,023

    Sabit Konu
    Cevap: 10 Ayda HPV'yi yendim

    çok sevinirim buralarda olmana, görüşmek üzere :)
  21. Konu: 10 Ayda HPV'yi yendim

    Son yazan Arya
    Cevap
    11
    Görüntüleme
    5,023

    Sabit Konu
    Cevap: 10 Ayda HPV'yi yendim

    Anladım @minik, iyi ki yeni uyelik açtın o zaman, bu duruma üzüldüm bizi de baya ugrastırdı bu problem çünkü ama demek ki bu kadar düzeltebilmişiz. Tekrar negatif olmana cok sevindigimi belirteyim :)
  22. Konu: 10 Ayda HPV'yi yendim

    Son yazan Arya
    Cevap
    11
    Görüntüleme
    5,023

    Sabit Konu
    Cevap: 10 Ayda HPV'yi yendim

    Merhabalar Minik, üyeliğin yeni gözüküyor eski üyelikle neden yazmadığını farkettim, ben hatırlıyorum seni hatta time health'e geçicem demiştin. Forumda bir takım sıkıntılar oldu yaklaşık 2 hafta...
  23. Cevap
    16
    Görüntüleme
    13,844

    Sabit Konu
    Cevap: Ahcc kullanırken yapmanız gerekenler :)

    Merhaba zaten türkiye distribütörü tek, time health ahcc diye google da aratırsan çıkıyor. Alva Supplement getiriyor time helath'i.
    Sitelerini göndereyim, linke tıklayabilirsin:...
  24. Konu: Ahhc sigili yok eder mi

    Son yazan Arya
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    614

    Cevap: Ahhc sigili yok eder mi

    yani şöyle diyebilir miyiz diyince çok bağımsız algılamadım diğer sorudan :) ama neyse cevap vermiş oldum.
  25. Konu: Ahhc sigili yok eder mi

    Son yazan Arya
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    614

    Cevap: Ahhc sigili yok eder mi

    Ben böyle yazmadım yukarıda yalnız :)
    Lütfen iyi okuyun.

    AMA DİYORUM Kİ; VÜCUT HALA SİĞİL ÇIKARIYORSA HPV VÜCUTTAN ATILMAMIŞ DEMEKTİR. 3 YIL ÖNCE Bİ SİGİL CIKARMIŞSIN DONDURMAMIŞSIN 1 TANE SİĞİL...
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor