Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com
Daha Fazla Etkinlik

606 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Arya hanım iyi günler. Forumda pek araştıramadım kusuruma bakmayın. 4 kadar siğilim vardı dondurdum şuan yok oldular. 2 aydan fazladır bende vardı bu siğiller. Ahcc kullanacağım ama bi sürü çeşidi var. Farkeder mi çeşitleri iyileşmemizde. Bir de erkekler olarak negatif olduğumuza nasıl baktırabiliriz. Yardımcı olursan çok mutlu edersin. Teşekkür ederim şimididen
  2. Cevapla
    Teşekkür ederim. 😊
  3. Cevapla
    Merhaba Arya,
    Ben haftaya cumartesi günü Dr. Levent Türk'e muayene ve tedavi için gitmeyi planlıyorum. Forum üyelerine indirim yaptığını söyledi. Benim foruma üye olduğumu siz mi bildiriyorsunuz kendisine? Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
  4. Cevapla
    Teşekkürler.
    Bu forum’da sizin iyi bir tecrübe edindiğiniz ve paylaştığınız baya bir bilgi sahibi edindim . Çokça gereksiz konular da yok değil bundan da ders almış olduk.
    Ahcc kullanıyorum bunun yanında ımutor kompleks voonka - akşam da vooanka ve pharmaton güniçi ise youplus içiyorum 1 ay böyle devam edicem.
    Sarımsak 🧄
    Soğan 🧅
    Yeşil çay 🍵 bu ise doğadan markalı günde 3 kupa içiyorum .
    Başka mesela yapabileceğim var mı ? yaş 29 bu arada
  5. Cevapla
    Merhabalar, arya hanım , ismim Ahmet .
    Hpv konusunda bende ahcc aldım önermiş olduğunuz time health markası 6 tane aynı andamı atıyorsun yoksa 1 bardak 1 su toplam 6 ya kadar mı
  6. Cevapla
    Merhaba arya. Forumda ahcc ile ilgili yazdıklarını okuduktan sonra toz ahcc aldım. Ama onun nasıl kullanıldığını tam anlayamadım. Sabah aç karna 3 gr alınmalı diyor genelde internetteki yazılarda ancak bu toz olunca onu suyla mı karistirmam gerekiyor tam bilemedim. Yanlış kullanmak da istemem. Bilgin varsa paylaşır mısın? Şimdiden teşekkürler.
  7. Cevapla
    merhaba, forumda da arastirdigim konularda iki sorum olacak. ahcc ilaci ist icinde nasil temin edebilirim. sanirim reishi dedikleri mantar ile bu ilac ayni. guvenilir biyerden almak istiyorum. 2.si bugun lazer ile 2 sigil yaktirdim. zaten krem verdi doktor ama bu yara olmamasi ve enfeksiyon icin. bunun disinda tekrarlamamasi veya vucuttan atilmasi icin onerdiginiz bise var mi? forunda okudugun ilaclar genelde sigile uygulaniyor ama ben yaktirdim . Normal deriye surmus olucam yanlis ilac ya da bitki kullanmak istemiyorum. simdiden cok tesekkur ederim
  8. Cevapla
    Evet evet aynen öyle :/ geçecek inanıyorum. Zorlaniyorum ama geçecek. Son olarak bi şey sormak istiyorum biorezonans diye bi şey gördüm. Yorumlar vs var acaba etkili mi? Sitede gitmiş biri oldu mu hiç ve önerin nedir? Hiç oralara gitmeyip ahcc ye devam mi edeyim
  9. Cevapla
    Arya merhaba. Sanırım çook önce konuşmuştuk. Benim siğillerim için. Ahcc kullanmaya başladım. 1 kutu bitirdim şimdi 2 ye başlayacağım. Yeni siğillerim çıktı. Normal mi acaba? Psikolojik olarak ölü gibiyim
  10. Anladım. Zaten hpv dna ve smear testi de yaptırmak niyetindeyim. Bu şekilde de teşhis doğru muydu değil miydi anlaşılacak sanırım. Yalnız forumda baya okudum. Kriyoterapi olan herkese doktoru krem vs vermiş. Bana hiç bişey söylemedi. Bu şekilde devam etmem doğru mu yoksa bi krem alıp kullanmalıyım?
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 606
Arya Hakkinda

Temel Bilgiler

Arya Hakkinda
Interests:
Coffee, Art, Kids, Book, psychology, philosophy, Movie, Export, Sales, Running, Fitness

Signatürü


Ahcc temini için ulaşacağınız numara; 0542 487 21 22.

Her şey güzel olacak. Belki bugün değil ama elbet bir gün.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
4,556
Günlük Ortalama Mesajlar
3.20
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
606
En yeni mesaj
27.Ekim.2020 11:38
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
Bugün 10:06
Üyelik tarihi
06.Aralık.2016
Tavsiye Puanı
138

298 Arkadaşlar

  1. Absi Absi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    Absi
  2. admin admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Administrator

    admin
  3. ADSIZ06 ADSIZ06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ADSIZ06
  4. ahkader ahkader isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ahkader
  5. ahmet2919 ahmet2919 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ahmet2919
  6. ahraz ahraz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ahraz
  7. air737 air737 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    air737
  8. Aklımabirseygelmiyor Aklımabirseygelmiyor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Tecrübeli Üye

    Aklımabirseygelmiyor
  9. Alen Alen isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    Alen
  10. alieneffect alieneffect isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    alieneffect
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 298