Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com
Daha Fazla Etkinlik

578 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Aryammm bana yardım et senin paylaştığın numaradan ahcc siparişi veremiyorum stok yok başka ne kullanabilirim hangi markayı önerirsin kuzum şimdiye kadar hep aynı time healt kullandım başka marka arayışım olmadı ama şuan başka kullanmak zorundayım şubat sonunda gelecekmiş
  2. Cevapla
    Arya merhaba ahcc temin etmek istiyorum 1 yillik ürünün 2 kisilik maliyeti ne olur?
  3. Cevapla
    Arya merhaba. Kafama takılan bir konuya değineceğim. Şuan biliyorsundur coronavirus çinde yaygın. Ahccnin içindeki shiitake reishi mantar özleri çinden diye biliyorum. Virüs kapma imkanımız varmı böyle bi konuda? Kafayı yedik artık.
  4. Cevapla
    Merhaba Arya ahcc ye 18 kasımda başladım her ay siğil kontrolüne düzenli olarak gidiyorum bu ay ki kontrolde 4 adet minik siğil tespit edilip yakıldı bu zamana kadar ahcc nin faydası olması gerekmez miydi bana bir faydası olmuyor mu acaba endişelendim yoksa endişelenmek için erken mi
  5. Cevapla
    Merhaba Arya nisan gibi evlilik planım var nisanda ahcc ile 5. ayım dolucak ahcc yi 1 yıl kullanmayı hedefliyorum evlenmeden önce aşı yaptırıcam eşimle korunarak ilişkiye girdiğim zaman mikrobun rahime bulaşmasını engellemiş olur muyum düğünü daha fazla erteleyemiyorum başka yapacak bir şey gelmiyor aklıma
  6. Cevapla
    Ben yeni üye oldum ve durumumu bir yorumda paylaştım
  7. Cevapla
    Merhaba arya
  8. Cevapla
    baktı baya ışık altında ağzıma yok siğil falan diyor ama güvenemedim de. kendim de bakıyorum 2 gündür kendimi sıkmaktan heralde bide sürekli öksürüyorum kasıyorum internette girmediğim yer kalmadı kendi ağız içimle kıyaslamak için. ama anlayamam yani ben bir fotoğrafla tabiki. ben bunun için test yaptırmak istiyorum. bu forumda ağızdan sürüntü aldırın gibi bişey okumuştum. böyle bir test mümkün mü? yoksa illa siğil çıkacak onu alıp patolojiye gönderip mi bakıyorlar?
  9. Cevapla
    arya merhaba, bu siteyi 1 senedir biliyorum ancak tek istediğim hpvyi tamamen kafamdan atmak, bu yüzden daha yeni kayıt oldum. ben 1 sene önce hpv kaptım 2 kez siğil çıktı sadece ve 9 aydır çıkmıyor. oral temasta olmuştu malum kişiyle, ilk başlarda sende de olmuştur mutlaka paranoyaklığımdan düşünmediğim bölgem yoktu tabiki ağzımın içinde de var mıdır diyordum ancak sonraları boşverdim çünkü psikolojim başka türlü düzelmiyodu. ancak bu sıralar bu ağız muhabbeti tekrar aklıma takılıp duruyor. dün smear baktırmaya gitmişken aynı hastanenin kbb bölümüne de gittim. adamın tavrı zaten çok aşağılayıcıydı yetmezmiş gibi bana bir de ya ağızda ya genitalde ya da kanda bulunur virüs diyor. bilgisizlikte eklenmiş oldu zaten kendimi nasıl hastaneden dışarı attım bilemedim.
  10. Cevapla
    Allahim hepimizin yardimcisi olsun sendende Allah razi olsun cok tsk ederim cok🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Görülen Ziyaretci mesajı 101 to 110 of 578
Arya Hakkinda

Temel Bilgiler

Arya Hakkinda
Interests:
Coffee, Art, Kids, Book, psychology, philosophy, Movie, Export, Sales, Running, Fitness

Signatürü


Ahcc temini için ulaşacağınız numara; 0542 487 21 22.

Her şey güzel olacak. Belki bugün değil ama elbet bir gün.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
4,364
Günlük Ortalama Mesajlar
3.24
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
578
En yeni mesaj
09.Ağustos.2020 08:55
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
Bugün 10:58
Üyelik tarihi
06.Aralık.2016
Tavsiye Puanı
130

283 Arkadaşlar

  1. Absi Absi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    Absi
  2. admin admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Administrator

    admin
  3. ADSIZ06 ADSIZ06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ADSIZ06
  4. ahkader ahkader isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ahkader
  5. ahmet2919 ahmet2919 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ahmet2919
  6. ahraz ahraz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ahraz
  7. air737 air737 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    air737
  8. Aklımabirseygelmiyor Aklımabirseygelmiyor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Tecrübeli Üye

    Aklımabirseygelmiyor
  9. Alen Alen isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    Alen
  10. alieneffect alieneffect isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    alieneffect
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 283