Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com
Daha Fazla Etkinlik

766 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Arya mrb icimizde en bilgili sen oldugun icin sana danismam gerekiyor
  2. Cevapla
    İyi bare sevindim ben çok mutlu oldum bununda herkes bilsin istedim herkesin maddi açısı malum geniş değil hani bu hpv gent felan var ya reklam yapan kişiler felan verrutolle aynı etkiyi gösteriyor arkadaşım bı siteden almıştı verrutol napiyorsa o ilacda aynısını yapıyor 300 600 vermeye gerek yok yani bu da etkili sonuç olarak🤗
  3. Cevapla
    Arya merhaba nereye yazacağımı bilemedim ama verrutol demiştim en son bu muhteşem birşey rahim içi hariç hepsini en geç 3 gün içinde düşürdü hatta bı tane böyle karnıbahar gibi serçe parmağı yüzeyi kadar olan bir yeri sabaha düşürmüştü karartıp sokup alıyor ayrıca koter gibi izde bırakmıyor evet yakıyor ama ucuz ve etkili ayrıca çevresine biraz vazelin sürünce yanmada olmuyor sadece sigili alıyor süper birşey bunu belirmek istedim ciktikca sürüyorum bunu merak edenler görsün istiyorumbu mesajı güzel biryere tasirmisin lütfen iyiki varsın arya
  4. Cevapla
    Arya merhaba nereye yazacağımı bilemedim ama verrutol demiştim en son bu muhteşem birşey rahim içi hariç hepsini en geç 3 gün içinde düşürdü hatta bı tane böyle karnıbahar gibi serçe parmağı yüzeyi kadar olan bir yeri sabaha düşürmüştü karartıp sokup alıyor ayrıca koter gibi izde bırakmıyor evet yakıyor ama ucuz ve etkili ayrıca çevresine biraz vazelin sürünce yanmada olmuyor sadece sigili alıyor süper birşey bunu belirmek istedim ciktikca sürüyorum bunu merak edenler görsün istiyorumbu mesajı güzel biryere tasirmisin lütfen
  5. Cevapla
    Merhaba Arya hanım,
    Ahcc yeni başladım fakat birden fazla olduğu için doğrusunu mu kullanıyorum bilemedim. Amino up içiyorum günde 3 tane sabah aç karnına içiyorum. Doğru yolda mıyım öğrenmek istedim
  6. Cevapla
    merhaba ben yeni üye oldum 2 aydan beri hpvliyim test yaptirmadim doktorda fazla ilgilenmedi açıkçası bu sayfayı buldum ve okumaya başladım bugün ilk defa ağladım korkmaya başladım ya geçmezse bu illet diye bazı arkadaşlar yenmişler rahatlatıcı oluyor ama genede bilemiyorum ben 28 yaşında erkeğim 1 aydır tedavi görüyorum verttuol kullanıyorum ancak bir fayda göremedim üzerine bugün genital bölgemde 3 adet daha siğil gördüm başta 2 adetti ve çoğalıyor umarım mesajımı görürsünüz ve bana biraz akıl verirsiniz çünkü sizde bu illeti yemişsiniz okuduğum kadarıyla sağlıcakla kalın iyi günler.
  7. Cevapla
    merhabalar arya hanım forumda kı arastırmalar netıcesınde hpvyle ılgılı en bılgılı olan sızsınız anladıgım kadarıyla
    sizden rıcam kafam dakı soru ışaretlerını bı nebze olsa da aydınlatmınız
    ben fark edene kadar 2 kere trasş ederken kanattım ve kanatmamdan sonra hızlıca yayıldı hemen hemen 9 ayla 1 yıldır bu hpv yı tasıyorum
    kocaeli de yaşıyorum ve cıdden pandemı surecınde bı kac doktara gıttım ahcc soyluyorum bılgılerı yok yeterlı bılgısıne ahcc yı 2 aydır 3 er adet olmak kaydıyla kullandım 1 haftadır 6 şar kullanmaya basladım bunun harıcınde ek olarak alabılecegım onerdıgınız takvıyeler var mıdır yeşil cay limon vs gıbı sigara kullanıyorum alkolu 7 aydır tuketmıyrum 30 yasındayım erkegım nasıl bır surec ızlemeyelıyım bıldıgınız kocaelide tavsıye edebılecegınız doktor var mıdır ?
  8. Cevapla
    İzmir için bir her biliyor musunuz?

    Veyahut onbesgun Ankara'da kalicaz. Uygun fiyatlı bir yer ariyoruz
  9. Cevapla
    Arya hanım merhaba.

    Eşim (kadın) için devlet hastanesinde hpv DNA testi ücretsiz şekilde yapılıyor mu?
  10. Cevapla
    Merhaba arya Ben hpv tip 31ve 66 taşıyıcısıyım İstanbul’da önerebileceğin bir doktor var mı siğil yakma işlemi ve bilgilendirme için doktorum ömrüm boyunca bu hastalığı taşıyacağımı söyledi moralim alt üst oldu bu konu da napabilirim sürekli bi yerim de sivil mi çıktı çıkıcak diye düşünüyorum
Görülen Ziyaretci mesajı 21 to 30 of 766
Arya Hakkinda

Temel Bilgiler

Arya Hakkinda
Interests:
Coffee, Art, Kids, Book, psychology, philosophy, Movie, Export, Sales, Running, Fitness

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
5,235
Günlük Ortalama Mesajlar
3.00
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
766
En yeni mesaj
14.Eylül.2021 19:19
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
Bugün 12:27
Üyelik tarihi
06.Aralık.2016
Tavsiye Puanı
162

362 Arkadaşlar

  1. Absi Absi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    Absi
  2. admin admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Administrator

    admin
  3. ADSIZ06 ADSIZ06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ADSIZ06
  4. ahkader ahkader isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ahkader
  5. ahmet ahmet isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Özel Üye

    ahmet
  6. ahmet2919 ahmet2919 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ahmet2919
  7. ahraz ahraz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    ahraz
  8. air737 air737 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    air737
  9. Aklımabirseygelmiyor Aklımabirseygelmiyor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Tecrübeli Üye

    Aklımabirseygelmiyor
  10. Alen Alen isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Üye

    Alen
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 362