Blog Sitemiz : hpvliyiz.wordpress.com

Arya Ve aliali Arasında Konuşma Yapılıyor

8 Ziyaretci Mesajı

  1. hocam şehir dışındayım ona göre test yaptırmaya gitmicem müsait olduğunda acil cevap verirsen sevinirim teşekkürler
  2. Arya selamlar, ben mavi labda test olacam ahcc kullanmaya devam ediyorum. Testten 1 ay önce ahcc kullanmayı bırakmak gerekiyor yoksa virüs baskılanıp test negatif gelebiliyor diye yazmış bir kullanıcı. Bu konuda bilgin var mı ? 1 ay uzun bir süre kullanmayı bırakırsak bağışıklığı tekrar nasıl güçlendirecez
  3. teşekkürler
  4. iyimiş hiçbir şey olmaz o zaman rutinine devam edebilirsin
  5. teşekkür ederim, iyiyim hafif atlatıyorum biraz halsizlik var ilaç kullanınca da hafif ateş oluyor. Bu arada sadece 8 adet ilaç içtiğim ilk gün ahcc kullanmadım. Zaten ilk günden sonra 3er adet kullanıyosun. Bir gün ara vermiş oldum ahcc ye
  6. merhaba ali mesajını simdi gördüm. 4-5 gün ara verirsen bir şey olmaz ama süreç 10 günü geçmesin bence ve kullanmadıgın süreci ahcc sürecinin sonuna ekle derim yani 10 gun kullanmamış olsam ben 6 ay yerine 7 ay ahcc kullanırdım mesela. bu arada çok geçmiş olsun. nasılsın? ahcc kullanırken covid oldun etkileri nasıl sende çok agrı ates var mı?
  7. hocam mesajım iletilebildi mi
  8. arya selam, yaklaşık 2 aydır ahcc kullanıyorum. bugün covid olduğumu öğrendim. Doktor bir sürü ilaç verdi ki içlerinden ilk gün günde 8er adet kullanacağım favimol de var. Ahcc ye 4 5 gün ara versem kullandığım bu iki aylık süre boşa gider mi sence? daha önce ufak ara verip olumlu sonuç alan kişilere tanık oldun mu? ilgin için teşekkür ederim
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 8 of 8